Shop Mobile More Submit  Join Login
Free Akamaru icon by Leslichu Free Akamaru icon by Leslichu
Just what the title says. Please give credit to me in your siggy if you decide to use it.
<3
Add a Comment:
 
:iconpigszar:
pigszar Featured By Owner Mar 24, 2013
i use it. i put one on my gallery. credit to u
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner Mar 24, 2013  Hobbyist General Artist
Ah, sorry but it's not meant to be uploaded to your gallery ^^; it's supposed to just be a usable icon. Could you please take it down?
Reply
:iconpigszar:
pigszar Featured By Owner Mar 25, 2013
i found it online and i put it on there 4 fun. i was scrolling though the results of akamaru, and saw yours. relized it was yous, and thats where it came from. true story. but i am taking it down.
Reply
:iconmellia-chan:
Mellia-chan Featured By Owner Mar 28, 2012
I'll use it, and I'll definitely give you A LOT of credit!
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner Mar 28, 2012  Hobbyist General Artist
Aw, thanks! ;w;
Reply
:iconmellia-chan:
Mellia-chan Featured By Owner Mar 28, 2012
Gave you credit in my tag line c: you deserve it. :thanks:
Reply
:iconninjawolfgurl:
ninjawolfgurl Featured By Owner May 2, 2011
its so cute i want _put hand up and make the grabbing gesture
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner May 2, 2011  Hobbyist General Artist
Haha, thank you. ^^
Reply
:iconninjawolfgurl:
ninjawolfgurl Featured By Owner May 16, 2011
no prob
Reply
:iconhoneybunny0206lol:
honeybunny0206lol Featured By Owner Sep 6, 2010
okay! may i use it? and yes i will give you loads of cedit!
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner Sep 7, 2010  Hobbyist General Artist
Sure thing! ^^ And thank you! <3
Reply
:iconhoneybunny0206lol:
honeybunny0206lol Featured By Owner Sep 7, 2010
no worries!
Reply
:iconaidah15:
aidah15 Featured By Owner Aug 11, 2010  Hobbyist Digital Artist
so sweet and ofcourse!
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner Aug 15, 2010  Hobbyist General Artist
Thanks for using my icon! 8D
Reply
:iconaidah15:
aidah15 Featured By Owner Aug 15, 2010  Hobbyist Digital Artist
your welcome its just so adorable!:love:
there many less avatars on Akamaru so chose this as its unique and outstanding.

though I hope you dont mind me using I'm giving credit like you said :sad:
Reply
:iconevil-fruitcake:
evil-fruitcake Featured By Owner Mar 12, 2010
what is this avtar from? is it like a book or something?
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner Mar 14, 2010  Hobbyist General Artist
It was supposed to be Akamaru from the manga, Naruto, but my icon making skills made him look like a normal dog. |D;
Reply
:iconevil-fruitcake:
evil-fruitcake Featured By Owner Mar 16, 2010
lol, i think
Reply
:iconhinoorihime:
HinoOrihime Featured By Owner Jan 3, 2010   Photographer
I abosolutely adore it!
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner Jan 4, 2010  Hobbyist General Artist
Aww, thank you. x3
Reply
:iconcheesecakeforfree:
CheeseCakeForFree Featured By Owner Jan 2, 2010  Student Digital Artist
aww!!!may i use it?
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner Jan 4, 2010  Hobbyist General Artist
Sure, just remember to give credit please! ^^
Reply
:iconcheesecakeforfree:
CheeseCakeForFree Featured By Owner Jan 4, 2010  Student Digital Artist
k
Reply
:iconexiledsociety16:
ExiledSociety16 Featured By Owner Sep 25, 2009
Ahhh!! This is awesome!!!! I just wanna jump into the computer and give it a big 'ol squeeze!!! :3 Although, I don't think that'd turn out to well XD

How should I credit you?? :eyepopping:
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner Sep 26, 2009  Hobbyist General Artist
Aww, thanks. xD
Haha, if I could do that, there'd be alot of art I'd squeeze. xD
Just say avatar by =Haru-dozo in your sig, and I'll be happy. ;3 Thanks again!
Reply
:iconamyrosetheprower:
AmyRosetheprower Featured By Owner Sep 17, 2009
AWW CUTE!! can i use it? pweeeeease? :iconakamaruplz: he is my fav =D
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner Sep 17, 2009  Hobbyist General Artist
Go ahead! ^^ Just remember to give me credit, kay? :3
Reply
:iconamyrosetheprower:
AmyRosetheprower Featured By Owner Sep 17, 2009
okay thank u ^^
Reply
:iconsug4r4ndsp1c3:
sug4r4ndsp1c3 Featured By Owner Jun 1, 2009  Hobbyist General Artist
will doi what you say ok so am gonna use it:hug:
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner Jun 1, 2009  Hobbyist General Artist
X//3
Thank you so much! I hope you enjoy the icon. ;D
Reply
:iconsug4r4ndsp1c3:
sug4r4ndsp1c3 Featured By Owner Jun 3, 2009  Hobbyist General Artist
i am thanks being to you muchly!
Reply
:iconkrimemutt:
KrimeMutt Featured By Owner May 2, 2009
oh, i luv it, I'm going to use it as my icon :D
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner May 3, 2009  Hobbyist General Artist
Aww, thanks!
XD
Reply
:iconkrimemutt:
KrimeMutt Featured By Owner May 4, 2009
:D
Reply
:iconhlnanimefreak:
hlnanimefreak Featured By Owner Jan 19, 2009  Hobbyist General Artist
Ooooooooooooooh!!!!!! I luv it!!!!!! I want to use it, but I can't figure out how to save it as a jpeg image or whatever can u send it to me in an email. That's what the one who made the one I have now had to do.... ^^; I am computer dumb, lol. ;p
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner Jan 19, 2009  Hobbyist General Artist
lol, seems like you've got it now though!
Thanks for using it!
<33
Reply
:iconhlnanimefreak:
hlnanimefreak Featured By Owner Jan 19, 2009  Hobbyist General Artist
Lol, yeah, I had to figure out a way to send it to myself, lol. ;p It was complicated.
Reply
:icontoontwins:
ToonTwins Featured By Owner Sep 24, 2008  Hobbyist Digital Artist
Adorable :hug:
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner Oct 11, 2008  Hobbyist General Artist
Thanks.^^
Reply
:iconcheesechild:
cheesechild Featured By Owner Sep 18, 2008
SO KAWAII! My Bf's:heart: doggie! (Kiba:heart: is one boyfriend of two.........ITACHI!!! :heart:)
Dood, itz good...no awsome!

I know, I'm not the world's best speller.... But I'm PROUD UF IT!!!!XD
:rofl: :iconfurrydanceplz:
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner Oct 11, 2008  Hobbyist General Artist
lol it's ok, I got what you were saying.
Thanks!
Reply
:iconcheesechild:
cheesechild Featured By Owner Oct 11, 2008
Any time. ^^
Reply
:iconsunline:
sunline Featured By Owner Sep 17, 2008
Waahhh~
Wahhhh~
Wahhhh~
Wahhhh~
..... Ok ill stop now <3
So cyute~
<3
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner Oct 11, 2008  Hobbyist General Artist
lol.
XD
Reply
:iconminichibimaru:
MiniChibiMaru Featured By Owner Sep 14, 2008
omg that is too cute~<33
where does akamaru come from? naruto, I think?
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner Oct 11, 2008  Hobbyist General Artist
Yep, he's from Naruto.^^
Reply
:iconalanapasco:
AlanaPasco Featured By Owner Sep 10, 2008
aww so cuute!
Reply
:iconleslichu:
Leslichu Featured By Owner Sep 14, 2008  Hobbyist General Artist
Thanks so much.
>w<
Reply
:iconalanapasco:
AlanaPasco Featured By Owner Sep 15, 2008
no problem ^^
Reply
:iconharmonyandenmity:
harmonyandenmity Featured By Owner Sep 9, 2008
thats relay good ^__^
Reply
Add a Comment:
 
×
Download GIF 50 × 50




Details

Submitted on
September 8, 2008
Image Size
8.6 KB
Resolution
50×50
Thumb

Stats

Views
1,086 (1 today)
Favourites
142 (who?)
Comments
58
Downloads
55
×